header
maini4kiteen

Неделя, 5 Февруари 2012    plovdivmedia@yahoo.com    ++359 32/62 16 13



Новина от категория Доктор

Ходете повече, ще се вталите

Размер на шрифта: A+ /  нормален /  A-

PlovdivMedia - Ходете повече, ще се вталите

Ходенето помага на хората да отслабнат, особено ако използват крачкомер, за да са сигурни, че изминават повече километри, предаде Ройтерс, като цитира американско изследване. Хора, които удължават дневните си разходки с 20 до 40 минути, отслабват с малко, но постоянно, твърди д-р Каролин Ричардсън от Университета на Мичигън. 

Изводът на учените е, че увеличаването на физическата активност освен че намалява телесното тегло, се отразява благотворно върху сърдечносъдовата система, като намалява риска от инфаркт на миокарда, понижава кръвното налягане и при спазване на диета води до натрупване на мускулна маса с по-малко съдържание на мазнини. Учените са анализирали девет проучвания върху 307 мъже и жени. Те са участвали в експерименти с използване на крачкомер в продължение на 4 седмици до една година. Доброволците във всички изследвания освен в едно са отслабвали средно с около 0,05 кг на седмица. За една година участниците в изследванията са отслабнали общо с 2,25 кг. Промяната на хранителните навици помага още повече, казва д-р Ричардсън. Участниците в експериментите са успели да добавят от 2000 до повече от 4000 крачки на ден. За средностатистическия човек 2000 крачки се равняват на около 600 м.

Публикувана на
23 Септември 2009 година

Още статии


Топ новини



Доматите...

Доматите съдържат определени хранителни вещества, които могат да забавят прогресията на рак и дори убиват раковите клетки, показват последните проучвания на учени от университета на Портсмут, предаде БГНЕС.

Веществото ликопен, съдържащо се в...

Захарта трови...

Бялата захар оказва пагубно въздействие върху човешкото здраве и е не по-малко токсична от алкохола и цигарите.

Поради тази причина американски учени настояват производството и продажбата на хранителни продукти и напитки със сладки добавки да...

Чиниите в...

Ако сервираме храната си в червени чинии, увеличаваме възможността да отслабнем. Това показва ново изследване на немски и швейцарски учени, публикувано в списание "Апетит", съобщи „Дейли мейл".
Когато храната и напитките са поднесени в червен съд, хората...

Болни ли сме,...

Всеки от нас понякога изпитва страхове, че някоя болежка е знак за сериозен здравословен проблем. Особено ако боледуваме рядко. В повечето случаи обикновено това са временни състояния, които не трябва сериозно да ни тревожат.
Пробождане в сърцето

 



BgTop100.com | BgChart.net | BGtop.net | 4BG.info