header
maini4kiteen

Четвъртък, 9 Септември 2010    plovdivmedia@yahoo.com    ++359 32/62 16 13


Новина от категория Доктор

Бръчките зависят от хапването

Размер на шрифта: A+ /  нормален /  A-

PlovdivMedia - Бръчките зависят от хапването

След редица изследвания учените са установили, че хората, които ядат повече зеленчуци, риба и зехтин, с времето получават по-малко бръчки от тези, които се хранят главно с червено месо, масло и млечни продукти.
 
Ето няколко съвета за хранене за перфектна кожа. Кожата се нуждае от хидратация: Най-ценните хранителни вещества са наситените мастни киселини, които се откриват в сьомгата, зеленчуковите мазнини, орехите и ленените семена.
Вашата кожа не е достатъчно мека и нежна: Необходими са ви витамин А (ретинол) и каротин, които се съдържат в млякото, яйцата и морковите. Кожата ви не е достатъчно гладка и блестяща: Необходими са ви витамин C и Е, които ще получите от ябълките, цитрусовите плодове и пълнозърнестите закуски. По кожата ви има много петна: Нуждаете се от големи количества плодове и зеленчуци, съдържащи много вода. На ден изпивайте по 2 литра вода. Кожата ви е отпусната: Имате нужда от флавоноиди. Те са в черния шоколад, зеления чай, червеното вино, гроздето и боровинките. Кожата ви започва да остарява: Хапвайте си ядки, пуешко месо и пълнозърнести. В тях има селен, който ще ви помогне по-дълго да изглеждате свежи и млади. Кожата ви се нуждае от стягане: Хапвайте си с пълни шепи ягоди, малини, нар и ядки.

Публикувана на
23 Сепември 2009 година



Още статии


Топ новини

Вместо диета,...

Кой обича да спазва диети? Изключваш от менюто си любимите храни само и само да се вталиш. За някои фитнесът е за предпочитане, но понякога в залата може да е много скучно. Как тогава да стегнем тялото си, за да бъдем готови за плажа? Много лесно. Спестете време и...

Дебелите бедра...

Мъжете и жените с обиколка на бедрата над 60 см са с по-малък риск от сърдечни заболявания и преждевременна смърт, смятат учени от Университета на Копенхаген (Дания), които в продължение на 10 години са изследвали повече от 3 хиляди души.
 
Зависимостта на...

Лошите навици...

В своето всекидневие често не обръщаме внимание на някои неща, които, оказва се, имат значително влияние върху здравето ни. Някои съвсем безобидни на пръв поглед навици (и то не само доказано вредните - като алкохолът и пушенето) също водят до по-бързото...

Пищните жени са...

Жените с фигура като пясъчен часовник са по-умни и имат по-интелигентни деца, съобщи в. "Таймс", позовавайки се на американско изследване.
 
Според учените от университета на Питсбърг вероятната причина за това е по-високото ниво на омега-3 мастни...

 



BgTop100.com | BgChart.net | BGtop.net | 4BG.info