header
maini4kiteen

Неделя, 5 Февруари 2012    plovdivmedia@yahoo.com    ++359 32/62 16 13



Новина от категория Доктор

Закусвайте по два пъти за плосък корем

Размер на шрифта: A+ /  нормален /  A-

PlovdivMedia - Закусвайте по два пъти за плосък корем

Целта на тази диета е да направите корема си плосък и стегнат. Той трябва да изглежда по един и същи начин, когато седите и когато лежите по гръб.
 
На първо място, препоръчваме ви да изключите или да намалите консумацията на сол, от която коремът буквално „расте”. Същото правило важи и за белия хляб, бисквитите и пържените тестени храни. Старайте се да се храните редовно, като не преяждате.
В ежедневното ви меню трябва да присъстват достатъчно портокали, лимонов сок и зелена салата. Пийте по-малко кафе и повече вода.
Примерни закуски (изберете един от вариантите):
а) чаша нискомаслено кисело мляко и един портокал;
б) едно бъркано яйце и два сухара.
Обяд: 250 грама пилешко месо или риба в комбинация с голяма порция мешана селата.
Вечеря: Един бифтек, приготвен на грил, 75 грама варен фасул и един портокал.
Забележка: Можете да разменяте местата на менютата за обяд и вечеря.
Задължително правете малки закуски през деня. За всеки ден по две. Можете да си вземете малък шоколадов десерт (равен по калории на 1 ред от блокче шоколад) или порция постна супа.
Ефектът от диетата ще бъде допълнително стимулиран, ако отделите време и за малко упражнения. Седнете на стол, изправете гърба, колената са сгънати в коленете под прав ъгъл, а стъпала са притиснати към пода. Изтегнете ръце напред, отпуснете брадичката, издишайте, напрегнете мускулите на корема и бавно се наклонете към пода. Вдишайте и издишайте, като се връщате в изходна позиция. Повторете упражнението 5 пъти, като постепенно увеличавате бройката през следващите дни./Актуално

Публикувана на
5 Март 2010 година

Още статии


Топ новини



Доматите...

Доматите съдържат определени хранителни вещества, които могат да забавят прогресията на рак и дори убиват раковите клетки, показват последните проучвания на учени от университета на Портсмут, предаде БГНЕС.

Веществото ликопен, съдържащо се в...

Захарта трови...

Бялата захар оказва пагубно въздействие върху човешкото здраве и е не по-малко токсична от алкохола и цигарите.

Поради тази причина американски учени настояват производството и продажбата на хранителни продукти и напитки със сладки добавки да...

Чиниите в...

Ако сервираме храната си в червени чинии, увеличаваме възможността да отслабнем. Това показва ново изследване на немски и швейцарски учени, публикувано в списание "Апетит", съобщи „Дейли мейл".
Когато храната и напитките са поднесени в червен съд, хората...

Болни ли сме,...

Всеки от нас понякога изпитва страхове, че някоя болежка е знак за сериозен здравословен проблем. Особено ако боледуваме рядко. В повечето случаи обикновено това са временни състояния, които не трябва сериозно да ни тревожат.
Пробождане в сърцето

 



BgTop100.com | BgChart.net | BGtop.net | 4BG.info